fredag 1. november 2013

DIY vitrineskap

DIY-prosjekt handler vanlegvis om brukte og gamle møblar eller ting. Denne gongen er det annleis. Eg kunne likegjerne kalla dette innlegget for (Gal)Skap! Eg kjøpte nemleg skapet heilt nytt, for deretter å gå laus med malarkosten på det.



Dette hadde seg slik: Eg var lenge på jakt etter eit brukt vitrineskap og var jamleg innom finn.no for å sjekke om det var noko aktuelt til salgs. Etter ei stund på leit kom eg over eit som eg likte, men problemet var at eg måtte til Bergen for å få tak i det. At eg var gravid gjorde det ikkje lettare. Mannen ivrar ikkje etter gamle møblar på same måten som eg, så eg ville heller ikkje presse han med meg til "byn" med tilhengar på bilen for å hente nok eit gamalt "skrap" (i mine auge har desse gamle skrapa stor verdi:). Skapet heitte "Denver" stod det i annonsa, så eg sjekka ut kor det var kjøpt. Google fann ut at det var handla på Jysk. Det viste seg at skapet fortsatt var tilsals på Jysk, og nett no til redusert pris. Dermed kjørte eg til Jysk, som me har 10 min i frå huset vårt, og bestilte skapet.

Fordelen med å male eit nytt skap er at ein kan male dørene før det blir montert og får hengsler på seg. Men eg må innrømme det stakk litt i samvitet å male eit heilt nytt skap. Eg trøsta meg med at skulle eg kjøpt eit slikt skap i stilen eg ville ha, måtte eg betalt det tredoble. 

Førbilde, henta i frå Jysk sine nettsider:


3-4 strøk måtte til, og endå kunne eg nok hatt eit strøk til. Men det fekk vere bra nok. Inni skapet tapetserte eg med restar av tapet i frå Borås som eg har tapetsert med i gangen. Det gav skapet det vesle ekstra.

 
 
 




Ferdig resultat:

 
 
 



Endeleg har eg fått eit vitrineskap med plass til finservise, glas og vasar. Billy-hyllene våre fra IKEA er for lite djupe til å ha plass til middagsfat. No får alt stå samla og det likar eg godt.
Det blir lite med maleprosjekt no fortida, så det får bli innlegg med gamalt-nytt no ein periode. Det tar litt tid i frå ting blir utført til eg får blogga om det, tregt som det går med meg fortida. 

Det er veldig kjekt å kikke innom bloggane til alle dåke flinke bloggedamer. Eg skulle gjerne kommentert hos kvar og ein av dykk, men som oftast har eg ein liten på armen eller har noko anna eg raskt må springe til. Kanskje blir det betre etterkvart. Vesleguten har allereie vist tegn til å sove godt om nettene, så eg håpar han snart også vil sove meir om kveldane.

Eg må også nemne at det er veldig kjekt å treffe på folk rundt omkring som seier dei les bloggen min. Det gjer meg glad og audmjuk. Eg bloggar om det som ligg meg på hjarta og det eg interiserer meg for. At det er mennesker der ute som likar det dei les er veldig kjekt å høyre.

Dette vart laaangt og kanskje litt uinterisaaant. Jaja, det får stå til.





Ønsker alle ei strålande og fin helg.

KlemK    

11 kommentarer:

  1. ojii, det skapet ble kjempefint.
    Du er flink. Tenker litt som deg, at det er
    nesten fælt å male et nytt skap.
    Men når det både er billigere og
    enklere å få tak i så får en bare la det stå til.
    Flott med tapet på bakveggen.
    Ha en velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Wow,wow dette likte jeg :)) Så flott det ble.
    Det er jo så mye kjekkere å lage noe som blir litt personlig og mye rimeligere :)

    God helg ønskes deg ♥

    SvarSlett
  3. Åh, det ble helt nydelig!
    Myyye finere enn orginalen :)
    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  4. Skapet ble utrolig flott. Nydeligt med tapet inn i skapet :-) Ha en fin helg

    SvarSlett
  5. Skapet vart veldig fint! Du er jammen driftig som får tid til alt med 4 ungar :-) så fint med tapetet bak i veggen på skapet! Klem

    SvarSlett
  6. Hei Kristina:)
    Skapet blei kjempeflott og korfor ikkje kjøpe et skap ein maler og fikser opp,det blir jo billigere enn å kjøpe et dyrt skap,har sett slike flotte skap og dei koster jo. 8-9000 og det har ikkje eg råd til.
    Håper det står bra til med dåke alle❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Åååå! Så lekkert det ble! Utrolig fint med tapet inni skapet! Det har jeg også lyst til å gjøre... Du er flink og kreativ!

    SvarSlett
  8. Så kjekt skrevet,,,me skal ha Damenes aften på Monter torsdag 21. november 18-21. Berre eg som stikke naso fram igjen, håper du og andre har mulighet til å komma, men husk ikkje noko press detta :-)

    SvarSlett
  9. WOW! Så flott det ble! Kjempefint med det tapetet inni!
    Koselig på kjøkkenet deres også, kos med det rutete på stolene.
    -Margit-

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint skapet ble, tapeten inni "gjorde" hele skapet! Lekkert!
    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  11. Absolutt interessant, Kristina :) jeg elsker diy-prosjekter og har gjort noe lignende hjemme hos oss. Dette ble bare knallfint - tapet på innsiden er lekkert, og blir man lei, er det bare å bytte. Syns din var superfin :) gratulerer med vel gjennomført arbeid.
    Jeg får ikke besøkt deg så mye jeg vil for tiden, sånn er det bare - men tro meg, jeg glemmer deg ikke av den grunn. Sender en klem med ønske om en fin uke. <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...